Suviseurat 2024

SFC:n suviseurat 2024

10-12 toukokuuta 2024
Taalainmaalla, Mockfjärdin koululla

Ruotsin suviseurat järjestetään tänä vuonna Taalainmaalla, Mockfjärdin koululla 10.–12.5. 2024.

Tämän vuoden seuratunnus kuuluu:
"Miten onnellisia ovatkaan ne, jotka saavat asua sinun huoneessasi!" PS 84:5

Seurat alkavat perjantaina iltapäivällä ja päättyvät sunnuntaina. Perjantai-iltana on Jumalanpalvelus ja Herran pyhä ehtoollinen Gagnefin kirkossa. Seuroissa palvelee veljiä Suomesta, Ruotsista ja Yhdysvalloista.

Rukouksemme on, että Jumala siunaa seuroja ja vahvistaa omiaan evankeliumilla. Toivotamme myös etsiviä ihmisiä kuunelemaan ja vastaanottamaan anteeksiantamuksen ja sen kautta astua sille tielle, jonka määränpää on iankaikkinen elämä taivaassa.

Lämpimästi tervetuloa!

Majoittautuminen

Tiina ja Jani Honkanen vastaavat majoitusta koskeviin kysymyksiin.

sommarmotet2024@gmail.com
Tiina +46 704 979 855
Jani +46 736 428 667

Linja-autolla saapuvien seuravieraiden ryhmänvetäjät: Ilmoittauduttehan Tiinalle/Janille, vaikka yöpyminen olisikin järjestetty hotelliin.

Kuuntele seuroja

Suviseurat lähetetään kokonaisuudessaan sekä nettiradion että SFC:n YouTube-kanavan kautta.

🔈 Suviseuroja voi kuunnella täältä

Kolehti

Keräämme kolehtia suviseurojen aikana jotta voisimme peittää kuluja sekä jatkaa Jumalan valtakunnan työn tekemistä. Otamme kiitollisin mielin vastaan kaikki lahjoitukset.

Swish: 1231058940

Lisää maksutapoja (myös kansainväliset maksut)